Regler og Betingelser for Udlejning af Forsamlingshus
1. Formål med Lejeaftalen
- Generelt: Forsamlingshuset udlejes til private og offentlige arrangementer såsom fester, møder, konferencer og andre sociale begivenheder. Lejer må ikke benytte huset til aktiviteter, der ikke er angivet i lejeaftalen.
2. Booking og Betaling
- Bookning: Booking af forsamlingshuset sker online via vores hjemmeside. Reservationen er først gældende, når betalingen er gennemført og en bekræftelse er modtaget via e-mail.
- Lejeaftale: Du kan kun foretage booking online og herved accepterer lejer automatisk lejeaftalens vilkår og betingelser.
3. Ankomst og Afrejse
- Lejeperiode: Lejemålet løber fra kl. 13.00 på lejedatoen og til næste dag kl. 12.00. Hvis der ikke er aftalt andet. Hvis du har booket med borddækning dagen før, vil det også være kl. 13.00, hvis der ikke er lavet special aftale.
- Adgang: Information om afhentning af nøgler til forsamlingshuset bliver sendt via mail, ved bookning og gennemført betaling. Lejer vil modtage andre relevante informationer og instruktioner via e-mail i samme mail.
4. Anvendelse og Adfærd
- Sikkerhed: Lejer er ansvarlig for, at alle gæster overholder husets sikkerhedsregler og nødprocedurer. Brandalarmer og sikkerhedsudstyr må ikke manipuleres eller blokeres.
- Rygning: Rygning er ikke tilladt indenfor forsamlingshuset. Rygning må kun finde sted på de angivne udendørs områder.
- Støj: Lejer skal sørge for, at støjniveauet holdes på et acceptabelt niveau, så det ikke generer naboer. Eventuel musik eller anden lyd skal slukkes efter kl. 02.00 og at der i øvrigt vises hensyn over for Forsamlingshusets naboer.
- Alkohol: Hvis alkohol serveres, skal der overholdes gældende lovgivning. Lejer er ansvarlig for at sikre, at alle gæster drikker ansvarligt og overholder reglerne.
- Baggård: I må tage baggården i brug, I skal dog være opmærksom på støjniveauet, samt respekterer vore naboer.
5. Rengøring og Vedligeholdelse
-
Borde og stole: Borde og stole skal sættes på plads som ved modtagelse af huset, alle borde skal aftørres inden der sættes stole op på bordene. Gulvene skal støvsuges. I gangen hænger en plan over bordopstillingen.
-
Køkkenet: Ved brug af køkkenet skal det leveres i samme stand som ved modtagelse, dvs.: ovn, kaffemaskine, køleskabe og opvaskemaskine rengjorte. Det er vigtigt, at skylle service af inden det vaskes op, og husk at skifte vand, se opslag. Skab nr. 3 i gangen er forsamlingshusets, og der findes ekstra glas og andet service.
- Rengøring: Lejer skal sørge for, at forsamlingshuset er efterladt i ordentlig stand. Dette omfatter rengøring af alle overflader, fjernelse af affald og oprydning af lokalet.
- Affald: Affald skal sorteres og bortskaffes i de angivne affaldsbeholdere. Lejer skal sørge for, at alle affaldsposer er pakket korrekt og anbragt i affaldscontainere uden for huset. Alle tomme ølflasker samt dåser tages med hjem. Det må ikke smides i affaldscontaineren. Alt affald som ikke kan være i affaldscontainer, skal lejer selv bortskaffe. I gården er der placeret en flaskecontainer til vinflasker.
6. Skader og Erstatning
- Ansvar: Lejer har det fulde ansvar for lejemålet, - har fuld erstatningspligt for eventuelle skader. Lejer er derfor økonomisk ansvarlig for alle skader på forsamlingshuset og dets inventar, der måtte opstå under lejeperioden. Skader skal straks rapporteres til udlejer.
- Erstatning: Udlejer forbeholder sig ret erstatningskrav for at dække omkostninger til reparation af skader eller ekstra rengøring.
- Ødelagte/ituslået genstande erstattes til dagspris eks. DKK 25,00 pr glas.
-
Krav: Hvis ovenstående i pkt. 5 og pkt. 6 ikke er overholdt må der påregnes ekstra regning på DKK 600,00 pr. time, for efterfølgende oprydning/ rengøring.
7. Andet relevant
-
Parkering: Parkering må kun finde sted i én række op langs Forsamlingshuset samt i gården, så der er plads for uhindret færdsel på Købemagergade.
-
Varmeanlægget: Varmeanlægget er forudindstillet og må ikke røres.
8. Afbestilling
- Aflysning: Ved aflysning skal lejer give skriftlig meddelelse via e-mail til udlejer. Afbestillingsbetingelserne er som følger:
- Afbestilling minimum 14 dage før lejeaftalens start: 50 % af lejeaftalen refunderes.
- Afbestilling mindre end 14 dage før lejeaftalens start: Ingen refusion.
9. Force Majeure
- Udlejer er ikke ansvarlig for eventuelle skader eller tab forårsaget af force majeure, såsom naturkatastrofer, brand eller andre uforudsete hændelser, der kan forhindre brugen af forsamlingshuset.
10. Ændringer af Regler
- Udlejer forbeholder sig ret til at ændre reglerne og betingelserne. Ændringer vil blive meddelt lejer skriftligt via e-mail.
Online Accept og Bekræftelse:
Ved at gennemføre online reservation og betaling accepterer lejer automatisk de ovenstående regler og betingelser.
Kontaktinformation:
For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt venligst os på +45 3054 5598 eller gyllingforsamlingshus@gmail.com.